Facebook bude čeliť väčšej kontrole z Kongresu okolo ich Libry

Facebook Inc bude v stredu čeliť viac otázkam okolo zákonodarcov nad plánovanou kryptomenou po otlačeniu prvého záchvatu, keď senátori z oboch strán tento projekt odsúdili a povedali, že spoločnosť nepreukázala, že by mohla byť dôveryhodná.
Spoločnosť sociálnych médií bojuje o to, aby sa Washington dostal na svoju stranu potom, čo šokoval regulátorov a zákonodarcov svojím oznámením na 18 júna, a dúfali, že v roku 2020 uvedie novú digitálny bitcoin s názvom Libra.

pay.jpg

Odvtedy čelí kritike zo strany politických činiteľov a finančných kontrolórov doma i v zahraničí, ktorí sa obávajú rozšíreného prijatia digitálnej meny pre 2,38 miliardy používateľov Facebooku, čo by mohlo podporiť finančný systém.
V utorok, výkonný riaditeľ Facebooku na dohľad nad projektom, David Marcus, bol Senát pre bankovníctvo výboru o možných rizikách, ktoré predstavuje Libra pre súkromie dát, ochrany spotrebiteľa a pranie špinavých peňazí kontroly. Senátor Sherrod Brown, najvyšší demokrat na paneli povedal, že menový plán bol „bludný“.
Fb bol na obranu proti odporu voči nesprávnemu zaobchádzaniu s užívateľskými údajmi a nerobili dosť na to, aby zabránil ruským zásahom v prezidentských voľbách v roku 2016 v USA.

kryptoměna.jpg

Marcus, ktorý bol prezidentom finančnej organizácie PayPal od roku 2012 do roku 2014, bude svedčiť pred Kongresom opäť v stredu, tentoraz pred Demokratom riadeným, Výborom pre finančné služby.
Toto vypočutie by mohlo byť ešte napätejšie. Panel už rozoslal návrhy právnych predpisov, ktoré by mohli zabiť projekt tým, že by zakázali vstup do priestoru pre peňažné služby Fb a inými technickým firmám.
David sa v utorok sa pokúsil zmierniť zákonodarcov tým, že sľuboval, že nezačne vydávať bitcoin Libra, kým sa nevyriešila regulačné obavy. Uviedol tiež, že spoločnosť predstavila projekt v počiatočnom štádiu, aby získala spätnú väzbu od všetkých zainteresovaných strán.

Meškanie alebo zrušenie letu a právo cestujúceho na kompenzáciu

Hádam ani nie je nutné opisovať, ako zrušený alebo meškajúci let dokáže pokaziť nielen náladu, ale takisto vaše plány. A zvlášť v prípade, ak vravíme o niekoľkohodinovom oneskorení. Na nevydržanie je už len to vyše 3-hodinové čakanie v areáli letiska, ešte kritickejším je situácia, v ktorej sa kvôli meškaniu skomplikoval celý výlet alebo pracovná, rodinná či iná príležitosť.

odletová hala

  • Ešte predtým, než dáte hlavu dole si však môžete uvedomiť, že právo je v takomto prípade na vašej strane a môžete to skúsiť maximálne využiť.
  • Zoznámte sa s vašimi právami , oslovte profesionálov a začnite jednať!
  • Na reklamáciu letu máte nárok 2 roky spätne a pokiaľ išlo o viac než 3 hodinové meškanie, máte nárok na slušnú finančnú kompenzáciu (250-600 eur).

Nemyslím to vôbec ako urážku ak poviem, že veľa cestujúcich nemusí v tejto situácii podrobne poznať svoje práva, ktoré sú obsahom európskeho nariadenia o kompenzácii za meškanie alebo zrušenie letu.

Základnou súčasťou je povinné poskytnutie občerstvenia, telefónneho hovoru poškodeným cestujúcim, v nočných hodinách takisto ubytovanie v hotelovej izbe.
Pokiaľ meškanie trvá viac než 3 hodiny, môžeme vravieť takisto o finančnej kompenzácii v závislosti od dĺžky trasy plánovaného letu, pričom maximálna hranica odškodného je 600 eur. O odškodné môžete žiadať maximálne dva roky spätne, no je samozrejme potrebné disponovať potrebnou dokumentáciou, respektíve dôkazmi ako letenka, palubovka, foto s tabuľou o meškaní a skrátka dôkazy, že k meškaniu skutočne prišlo a o dĺžke jeho trvania.

Lietadlo v oblakoch

Našťastie v týchto prípadoch existujú spoločnosti ako claimcloud, ktoré relatívne rýchlo sprostredkujú potrebnú dokumentáciu a zastúpia vás vo všetkých krokoch. Pravdepodobnosť neúspechu je minimálna, no v takom prípade za využité služby neplatíte.

Dostaňte z vášho webu maximum


Založili ste si web, no návštevnosť nie je úplne podľa vašich predstáv? Problém môže byť vo viacerých veciach. Medzi dva najčastejšie problémy, však patrí nedostatočná SEO optimalizácia, alebo nekvalitný obsah.
seo.jpg

Skontrolujte svoju optimalizáciu

Prvým najčastejším dôvodom, prečo to s návštevnosťou webu nie je úplne ružové, býva nesprávna optimalizácia pre vyhľadávače. Ide o mnohé faktory, ktoré priamo vplývajú na postavenie webovej stránky v internetových vyhľadávačoch. Je vám pravdepodobne jasné, že ak stránku vyhľadávač zobrazí až na nejakej štvrtej strane, existuje malá pravdepodobnosť, že na ňu budú ľudia klikať, teda že ju budú navštevovať. Ak chcete túto príčinu vylúčiť, alebo si ju naopak potvrdiť, vyskúšajte SEO analýzu webu seolight.sk. Špecialisti vedia dokonale skontrolovať všetky nastavenia vášho webu a na základe ich zistení, vám tiež poradiť čo zmeniť, alebo taktiež nezmeniť.
free seo.jpg

A čo ďalej?

Ak by ste po takejto analýze zistili, že SEO optimalizácia vašich stránok neklape ako hodinky, nie je na škodu ju nechať prepracovať odborníkom. Tí vedia presne ako na to. Aj keď sa vám môže zdať, že táto problematika nie je až tak komplikovaná, v skutočnosti ide o milión drobností, ktoré spolu musia dokonale spolupracovať. Kvalitné SEO teda radšej nechajte naozaj na tých, ktorí vedia ako na to.

Čo robiť ak je optimalizácia správna

Ak si necháte vypracovať analýzu vášho webu, budete presne vedieť, kde je problém. Pokiaľ sa ukáže, že je optimalizácia v poriadku, problém bude pravdepodobne v nedostatočne kvalitnom a zaujímavom obsahu. V tomto prípade sa musíte zamerať práve na to, čo na svojich stránkach zverejňujete. Nezabudnite, že obsah webu musí návštevníkov zaujať hneď na prvý pohľad. V inom prípade sa naň nebudú mať dôvod vracať. Okrem obsahu, by ste mali zapracovať aj na dostatočnej propagácii, teda reklame. Bez nej to dnes totiž ide len veľmi ťažko.

Ako čo najefektívnejšie zvýšiť návštevnosť webovej stránky


K tomu, aby boli webové stránky navštevované, respektíve aby ich bežní užívatelia vôbec našli je potrebné, aby sa stali poprednými výsledkami, ktoré vám poskytne internetový vyhľadávač (napr. Google). V tomto smere je pre konkrétnu webovú stránku potrebná optimalizácia pre webové vyhľadávače, známejšia pod anglickou skratkou SEO (search engine optimization). tablet.jpg
Optimalizáciou sa vlastne upravujú, doplňujú, tvoria a následne propagujú vzniklé webové stránky do podoby, aby zaujali čo najvyššie miesto v známych bezplatných vyhľadávačoch (Google, Bing, Yahoo, apod). K týmto výsledkom a faktorom umiestnenia sa podpisuje aj výber vhodných kľúčových slov, v prípade off-page faktorov napríklad spätné odkazy.
Kľúčové slová by mali byť relevantné k téme konkrétnych webových stránok, čím sa niekoľkonásobne zvýši pravdepodobnosť, že vyhľadávač v prípade zadaného slova alebo slovného spojenia posunie na vyššie miesto relevantný odkaz v podobe konkrétnej webovej stránky. Teda ak sa napríklad web zaoberá článkami na tému predaj počítačov, ideálne je vyberať kľúčové slová pre danú tému.
Relevantnosťou a popredným umiestnením by tak logicky mala vzniknúť vyššia návštevnosť konkrétneho webu. Vyššou návštevnosťou tak zároveň vzniká i efektívnejšia konverzia, respektíve požadovaná aktivita na webe, čo je ideálne najmä v prípade, ak daná stránka predáva určitý tovar alebo poskytuje isté spoplatnené služby. V iných prípadov vzniká pravdepodobnosť, že sa návštevníci zaregistrujú, kliknú na reklamu, vyplnia dotazník, apod. Záleží od toho, čo daný web ponúka a aký je jeho prioritný zmysel.seo satelit.png
Pravdepodobne tak už viete, že optimalizácia stránky pre popredné umiestnenie vo vyhľadávačov je tak z veľkej časti záležitosťou úspešného marketingu, najmä v dnešnej digitálnej dobe. Internetový marketing je však širší pojem, preto existujú aj širšie možnosti optimalizácie. Nie nadarmo tak poznáme aj pojem SEM ( seach engine marketing), ktorý zahŕňa napríklad prekliky na reklamy.

Online kariéra, ktorú môžete začať hneď aj bez peňazí

Virtuálny asistent
V súčasnosti funguje veľa firiem bez fyzickej kancelárie, ktorá otvorila širokú škálu vzdialených príležitostí pre virtuálnych asistentov, aby zvládli celý rad úloh. Patria sem povinnosti týkajúce sa služieb zákazníkom, odpovedanie na telefóny, nastavenie stretnutí a skríning e-mailov.
Môžete začať malý s jedným klientom. Potom, keď identifikujete svoju špecializáciu alebo oblasť, na ktorú sa chcete sústrediť, napríklad služba zákazníkom sociálnych médií, môžete získať viac klientov a zvýšiť svoj potenciál zárobku.

obvhod

Kouč
Ak ste odborníkom v konkrétnej oblasti, využite svoje vedomosti a staňte sa trénerom, vyučujte študentov cez internet. Internet vám umožní osloviť každého, kto má záujem, bez ohľadu na jeho geografickú polohu.

Tvorca obsahu
Prakticky každý podnik robí nejakú formu marketingového obsahu. Existuje veľa konkurenčného obsahu, takže dopyt po vynikajúcich spisovateľoch je stále vysoký.
Koniec koncov, ktokoľvek môže publikovať obsah, ale len veľmi málo firiem vytvára presvedčivý obsah, ktorý upúta pozornosť a konvertuje svoje počty publika do výnosov. Ak ste skúsený spisovateľ, na vás čaká veľa lukratívnych príležitostí.

ebay

Predávanie prostredníctvom E-bay
Koncept zarábania prostredníctvom E-bay je jednoduchý: nakupujte nízko a predávajte vysoko.
To je tiež životaschopná možnosť, ak chcete zvýšiť počiatočné finančné prostriedky. Je to skvelý most pre tých, ktorí chcú začať online kariéru, ale ktorí nechcú opustiť bezpečnosť a výplatu.

Konzultant
Ak ste kvalifikovaní, poradenstvo sa môže ukázať ako veľmi lukratívny obchod. Ale v súčasnosti je toľko konzultantov, že nemusíte len byť schopní prinášať konkrétne výsledky a poskytnúť skutočnú hodnotu – potrebujete tiež spôsob, ako vyniknúť a oddeliť sa od priemernosti.
Cesta k úspechu však nie je jednoduchá a rýchla. Pripravte sa, že budovanie klientely vám môže zabrať približne 5 rokov.